MUSIC VIDEO

 

歌詞翻譯

Run it quick baby
跑快一點 baby
호기심을 당겨
引起好奇心
Like it’s clickbait
像釣魚標題
Don’t you don’t you
don’t you wanna ride with me

妳不想和我一起走嗎
나는 역시 대책 없는
我果然是沒有對策的
Type you ready
說妳準備好了

이 감정을 Post that
把這個心情張貼出來
맘을 숨겨두는 짓은 못해
隱藏心意的那種事做不來
질투 어린 시선들도 Not bad
帶著嫉妒的視線也還不錯
Do you wanna roll
妳會想與我一起嗎
I see you the GOAT
我知道妳非常厲害
so I know you gonna go
所以我知道妳會走

Let’s kick it
Whatchu wanna say

妳想說什麼
Don’t be tricky
不要開玩笑
I’m on the ground
我就在這裡
I’m on the ground now
我現在就在這裡
낯선 이끌림을 마주한 순간
與陌生的吸引對上眼的瞬間
뭔가 달라
有地方不同
I won’t let you out of my sight
我不會讓妳離開我的視線
좀 더 빠져들게 Do me right
再多陷入一些 對我好點

Ra pa pa pa
when you call my name
Ra pa pa pa talk saxy
Ra pa pa pa
with the clap boom bay
Ra pa pa pa talk saxy

느낀 그대로 Talk to me
跟著感覺告訴我
숨김없이 다 다 다 보여줘
別隱藏 全部都展現出來
괜찮아 멋대로 놔둬 네 마음을
沒關係 妳的心隨妳操控
Get it straight to the point
直接了當地說
Talk saxy

C note c note
낮은 목소리로

用低沉的聲音
We go we go
계속해 높여 속도

繼續加快速度
Oh no don’t stress ‘bout the plane
喔不 別擔心那飛機的事
느낌 So fly 하늘까지
感覺很酷 直到天上

Baby got me feelin’ fresh
Baby 讓我感到新鮮
바로 시작해
現在就開始
알잖아 감정 숨기는 건
妳知道的 隱藏心情的事
Not my taste
不是我的作風
맘이 시킨 그대로 맡겨 보라고
試著跟隨妳的心告訴妳的那樣
어디든 Ok
哪裡都 Ok
지금 Go with the flow
現在就順其自然吧

Let’s kick it
Whatchu wanna say

妳想說什麼
Don’t be tricky
不要開玩笑
I’m on the ground
我就在這裡
I’m on the ground now
我現在就在這裡
낯선 이끌림을 마주한 순간
與陌生的吸引對上眼的瞬間
뭔가 달라
有地方不同
I know I know
날 향한 네 Eye

妳向著我的雙眼
그 속에 이미 쓰여진 Sign
那裡面已經刻上的信號
솔직히 나 얘기할게 뭐 어때
我要誠實地說出來 又怎樣
Baby do me right
Baby 對我好點

Ra pa pa pa
when you call my name
Ra pa pa pa talk saxy
Ra pa pa pa
with the clap boom bay
Ra pa pa pa talk saxy

느낀 그대로 Talk to me
跟著感覺告訴我
숨김없이 다 다 다 보여줘
別隱藏 全部都展現出來
괜찮아 멋대로 놔둬 네 마음을
沒關係 妳的心隨妳操控
Get it straight to the point
直接了當地說
Talk saxy

왜 그렇게
為什麼那樣
날 빤히 보고 웃을 때
笑著直直盯著我的時候
네 머릿속이 궁금해
我好奇妳腦中在想什麼
너의 그 모든 게 알고 싶어
妳的全部我都想知道
Just tell me what you like
告訴我妳喜歡什麼吧

Everyday
더 다가와 줘 In my face

再靠過來一點 到我面前
그 떨림까지 들리게
讓我能夠聽到那悸動
Just keep blowin’ that that heart
就繼續煽動那顆心吧

Talk to me to me
talk talk to me to me
Don’t think too much
Talk saxy
Talk hurry to me
talk talk hurry to me
밤새도록 Chit chat

整夜不停地閒聊
Talk saxy

느낀 그대로 Talk to me
跟著感覺告訴我
숨김없이 다 다 다 보여줘
別隱藏 全部都展現出來
괜찮아 멋대로 놔둬 네 마음을
沒關係 妳的心隨妳操控
Get it straight to the point
直接了當地說
Talk saxy

Ooh da ra da ra
Ooh ya ya ya
Ooh da ra da ra
Ra pa pa pa talk saxy


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 masdes 的頭像
    masdes

    踢萬MAHO堂

    masdes 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()